Sedat Peker Sözleri

Sedat Peker

Sedat Peker söylediği en güzel sözler. Sedat Peker yazdığı veya söylediği sözleri bu sayfada okuyabilir ve beğendiklerinizi arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz. Sedat Peker Sözleri.

Sponsorlu Bağlantılar
Sedat Peker Sözleri
En büyük cezaevi taş duvarların, demir parmaklıkların ardı değil insan kafasının içidir.
Sedat Peker
Sedat Peker Sözleri
İnsanların özgürce konuşamadığı neredeyse Türk olmanın suç sayılacağı bir atmosferde tabiki cezaevinde olmayı kendime bir şeref kabul ederim.
Sedat Peker
Sedat Peker Sözleri
Çocukken meltem rüzgarı ve latin müziği eşliğinde bir hamağın üzeride ağızlıkla soğuk bir içecek içmeyi hayal ederdim fakat meltem rüzgarlarını hayal ederken hayat bize devamlı fırtına gibi esti bende bütün hayallerimi kasırgaya fırtınaya göre ayarladım.
Sedat Peker
Sedat Peker Sözleri
Bu ülkenin parasını yani finansı Türklerde olmalı bu ülkenin sokaklarında huzur olmalı ancak bu şartlarda bu devletin bizim olduğunu söyleyebiliriz.
Sedat Peker
Sedat Peker Sözleri
Affetmek büyüklük, unutmak alçaklıktır.
Sedat Peker
Sedat Peker Sözleri
Doğruların gözle görülmeyen orduları vardır.
Sedat Peker
Sedat Peker Sözleri
Bu kanunlar sayesinde hans'ların hasanlardan daha kıymetli olduğunu öğreniyoruz.
Sedat Peker
Sedat Peker Sözleri
Bir ülkenin sahibi olabilmek günlük gazetelerin üzerine ( Türkiye Türklerindir ) diye yazarak maalesef olmuyor.
Sedat Peker
Sedat Peker Sözleri
Yalan çok çabuk herkese ulaşır doğru ise yavaş ama tam zamanında yetişir.
Sedat Peker
Sedat Peker Sözleri
Hayata korkusuzca bakanlar, ölümden de korkmazlar.
Sedat Peker
Toplam : 13 Kayıt
[1] 2 >>
Ziyaretçi yorumları.
Tarık Ertan:
Sedat Peker Sen Gitin ßiz ßitik
Mustafa Durmuş:
ispir rize yol ayrımındaydım , kararım farklı olsaydı ogün şimdi belkide yanındaydım usta .
samet:
Sedat abi alsu yularlari eline
ibrahim:
ülkesini seven adam sedat pekere saygılarımla
TIMUCIN :
SLM REIS MIRAC KANDILN MUBAREK OLSUN ALLAH SENI BASIMIZDAN EKSIK ETMESIN ANKARAYA BEKLERIM HERZAMAN SOZLERIN TARIFI IMKANSIZ GUZEL
chris:
ALLAH yar ve yardımcın olsun ....!
S.GöKSU:
Yas otuz demeden herkesin saçlarına aklar düştü be reis yokluğunda.
osman KILIÇ:
SEDAT abim siz lerin yoklugunda ülkemiz bu duruma düştü sagolsun devlet büyük lerimiz de sizin gibi doğru olan ları ceza evine koydu neden mi ÜLKEMİZ TÜRKİYE CUMHURİYETİ daha çabuk satılsın diye VATAN SAĞOLSUN demek bile yetmez ama olsun tekrar aramıza döndüğün için sevinçli ve mutluyuz çok ŞÜKÜR.
ferhat cengiz:
sedat abi çok dua ettim çıkman için dualarım tutu gözün aydın
emin kaban:
tahliyen için sevindim sedat reis
çok güzel sözleri var.
ilhan ATMACA:
Öncelikle tahlıyen

Öncelikle tahliyeniz hayırlı olsun sevenlerinin ve yolunu gözleyenlerin gözü aydın olsun saygılarımla ilhan
rüzgar:
her babanın ilemin iyi bir sonu vardır sen allah yolundan çıkma yeter allaha amenet ol
muharrem :
slm tahkiyen için dua ediyorus sevenlerin başbakana tahliyen için mektup yasması için sevenlerine sevdiklerını bellı etmenıs icın mektup yasmasını soyluyorus
yusuf altıntaş:
gayet güzel sözleri var
[1]
Sponsorlu Bağlantılar
Başkaları, bunları da okudu.
Ayfer Tunç Sözleri
Aşk ateşe yürümek demektir, ya da aşk seni ateşe çeker, pervane ışık gibi, er geç yanacaksın, ama yandığına değer. İyi de insan bu hastalık için mi yaşıyor yani diye sorarsan, evet, aşk yoksa yaşamaya değmiyor bu hayat.
Ayfer Tunç
Friedrich Nietzsche Sözleri
Varlık, sonsuz bir yaradır.
Friedrich Nietzsche
Albert Camus Sözleri
Yaşamının bir bölümünü gizleme zorunluluğu ona erdemli bir hava veriyordu.
Albert Camus
Kadir Mısıroğlu Sözleri
Ben Kürtlerin baskı gördüğünü, zulüm gördüğünü kabul ederim. Sade Cumhuriyet tarihinde. Osmanlı zamanında öyle bir şey yok. Osmanlı'da böyle bir şey yoktu asla.
Kadir Mısıroğlu
Herakleitos Sözleri
gözler ve kulaklar kötü tanıklardır yüreği barbar olanlara.
Herakleitos
Steven Spielberg Sözleri
Ben kahve içmem. Hayatım boyunca bir fincan kahve içmedim, bu büyük olasılıkla benim hakkımda bilmediğiniz bir şey. Küçüklükten beri tadından nefret ederim.
Steven Spielberg
Alparslan Türkeş Sözleri
Davalarımızın çözümü kendimize dönmek, sarsılmaz bir birlik halinde el ele vermek ve geceli gündüzlü çalışmaya girişmekle mümkündür.
Alparslan Türkeş
Ceyhun Yılmaz Sözleri
Ne canın olmak istiyorum nede herşeyin. Sadece dışın olmak istiyorum. Bana bakmadığında çürüyüp canını yakmak için.
Ceyhun Yılmaz
Şemsi Tebrizi Sözleri
Otunu, suyunu bilmediğin gönüllerde koyun gütme! Yoksa, 'kaçıracağın keçilere' çobanlık yapamazsın.
Şemsi Tebrizi