Miley Cyrus Sözleri

Miley Cyrus

Miley Cyrus söylediği en güzel sözler. Miley Cyrus yazdığı veya söylediği sözleri bu sayfada okuyabilir ve beğendiklerinizi arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz. Destiny Hope Cyrus Sözleri.

Sponsorlu Bağlantılar
Miley Cyrus Sözleri
Eğer bir erkek kızları aşağılıyorsa, o erkek bir paket jelibondan daha yumuşaktır.
Miley Cyrus
Miley Cyrus Sözleri
Nefretin sizi yenmesine asla izin vermeyin!
Miley Cyrus
Miley Cyrus Sözleri
Hata yapmayı bıraktığınız dakika, öğrenmeyi bıraktığınız dakikadır.
Miley Cyrus
Miley Cyrus Sözleri
Bana çirkin demen, çirkin olmamı sağlamaz.
Miley Cyrus
Miley Cyrus Sözleri
Lütfen Hannah Montana'yı unutmayın.
Miley Cyrus
Miley Cyrus Sözleri
En iyi Smiler beni gerçekten sevendir. Albümlerimi ve eşyalarımı alan değil.
Miley Cyrus
Miley Cyrus Sözleri
Kızların, erkeklere tapılası gözle bakması saçma. Ben öküzlere Hindistan'da tapılır sanıyordum.
Miley Cyrus
Miley Cyrus Sözleri
Justin Bieber ile bir ilişkide olmam imkânsız.
Miley Cyrus
Miley Cyrus Sözleri
Bir erkek için yaptığım en delice şey: Saçlarımın rengini değiştirmekti.
Miley Cyrus
Miley Cyrus Sözleri
Tüm çocuklar melektir.
Miley Cyrus
[Söz sayısı: 43] [Toplam Sayfa: 5]
[1] Sonraki Sayfa >>
Ziyaretçi yorumları.
aleyna cyrus:
Hani diyorlar ya senin için ............ Sen oyle iyi birisinki seni çok seviyorum adeta Meleksin her zaman bildiğin yolda devam et seni her zaman sevicem
Forever Smilers:
Miley sadece o sözleri kullanmadı birde şu sözü var ; İstenilen değil , İstediğin kişi ol, demiştir.
Ben Mileyi en az smilerlar kadar seviyorum bu arada anticiler size sözüm şu ki; Önce beyninizi geliştir sonra Mileyi eleştirin tamam mı?
Siz çok mu mükemmelsinizde Mileyi eleştiriyosunuz. Ayrıca gerçek bir smiler Mileyi her haliyle sever şimdi anlayın artık halinizi canlarım.....
Smİle:
Eğer bir erkek kızları aşağılıyorsa, bir paket jelibondan bile daha yumuşaktır.

yirim seni <3
Şeker miley:
aşığım sana miley. kim ne derse desin çok güzelsin.
mileyin herşeyi:
Aşkuma bahın yaa :3
dikkat bu kız smilerdir :D:
miley seviyorum hemde çokk onu yeni tanıdım aslında küçüklükten tanıyodum ama tam deil onu tanıdım sora bütün şarılarını youtubede dinledim ezberledim inanmaya bilirsin
müziği çok sevdiğimden dier derslerde hiç bir şey ezberlemem sadece şarkıları ezberler bbve yazarım miley le ben miley 6 yaşında şarı söylemeye başladı bende 6 yaşımda ilk şarkımı yazdım o günden bu güne 10larca şarkı yazdım ama hiç yayınlamadım bi kere yayınlamak üzreydim ama telden yazdığım için 50000 cümle sanırm hatırlamıyoreum silindi :d
MİLEY SADECE KENDİ OLUYOR AYRICA NE OLDUĞU KİMİN UMRUMDA BEN ONU UMURSUYTROEUM ONU HER HALİYLE SEVDİM EŞyalarını alarak deil her haliylee...
ben:
Sayfam için kullanıyorum harika
asdfben:
canım benimmmmmmm oyş çok dadluuu :*
miley bitane:
Sizin gerçekden bu kızı suclamaya hakkiniz yok antilere sesleniyorum sen nic donup aynaya baktinmi kim bilir senin sevdigin unlu ne halt yemistir miley asla pisman oldugu seyi yapmaz miley senden bin kat akilli onu serbest birakds nefes aldin tamsmmi gerizekali allah seni bildigi gibi yapsin manyaklar miley bitane ve arkadaxlar facebookda sitemi begenirmisiniz miley cyrus bitane gerisi bahane eslem albayrak tarafindan yonetiliyo nickim #mileyinmavigozelri
I love Miley Cyrus :))):
ölürüm ben buna yaaa
ben:
işte mileyin farkı...
[Yorum sayısı: 11] [Toplam Sayfa: 1]
[1]
Sponsorlu Bağlantılar
Başkaları, bunları da okudu.
Hz Muhammed Sözleri
Kur'an'ın haram kıldığını, helal sayan bir kimse, kur'an'a inanmamıştır.
Hz Muhammed
Kahraman Tazeoğlu Sözleri
Şüpheye güvenmek gerek bazen.
Kahraman Tazeoğlu
Can Dündar Sözleri
Kadınlar kendini güldüren erkekten hoşlanır sözü yalandır unutma. Çünkü kadınlar, sadece hoşlandıkları erkeklere güler aslında.
Can Dündar
Emre Karataş Sözleri
Bir adres var cebimde. Gide gide varamadığım, gitgide daha çok gidemediğim...
Emre Karataş
Napolyon Sözleri
Budalalar geçmişten, akıllılar şimdiki zamandan, deliler de gelecekten bahsederler.
Napolyon
Yılmaz Odabaşı Sözleri
Ben iki şeyin apansız geldiğine inanırım: aşk ve ölüm.. İkisi de geldiğinde git diyemezsiniz. İkisinin de önemi ve büyüklüğü, belki de geldiklerinde git diyemediğimiz içindir.
Yılmaz Odabaşı
İhsan Fazlıoğlu Sözleri
İnsan yaşamında bir kez de olsa kendine şu soruyu sorup yanıtlamalıdır: Sahip olduğum her şeyi kaybettiğimde beni ayakta tutacak olan nedir?
İhsan Fazlıoğlu
Peter Demianovich Ouspensky Sözleri
Sana tek bir şey söyleyebilirim, yeni bir şekilde düşünmeyi öğren.
Peter Demianovich Ouspensky
Hikmet Kıvılcımlı Sözleri
Görev başında ömür merdiveninin son basamaklarına geldik. Kimsenin kara yahut mavi yahut yeşil, elâ gözü için yaşamadık. Kimseden proletarya doğruluğu ve yoldaşlığı dışında hiçbir şey beklemedik. Kimsenin de bizden başka şey istemesine göz yummadık. Görev yapıyorduk, muhallebi değil. Görev yapmada çok iyi biliyoruz; vurmak ta vardır, vurulmakta. Hepsi vız gelir ve de gelmelidir.
Hikmet Kıvılcımlı